Friday, January 28, 2011

result!!!!

OMG...result da kuar...dup..dap..dup..dap...jantungku berdegup kencang...ceh3..macam malam pertama lak..
oit..oit..ape kena mengena ngan malam pertama lak niw???

memang la situasinye xsame..yang same cume debarannye jew...huahuahua...

jeng...jeng..jeng

bru jew pagi tadi aku gi tengok result exam..
xberape nk puas hati la..tapi xpela..
aku sedar..mase sem lepas aku banyak main-main..
so..aku kena terima ape yang aku dapat..bersyukur la...
nasib baik aku xkena repeat mane-mane subjek..
kalau tak!!!mati aku...mau tambah beban lagi..
tu la..sem lepas gatal sangat..
xnk study leklok..bile da kuar result camni baru nak menyesal...
xde gune da..orang kata..sesal dahulu pendapatan..sesal kemudian tidak berguna..
redha la..
walaupon result tak berapa nk memberansangkan..(betol x aku eja niw???)..ahh..lantak r..aku punyer suka la..
hah..sambung balik...pasal result...aku tetap terime result tu..
so far..result aku paling highest la..bangga..bangga...kahkahkahkah...
panggggg...nah!!pelempang..bagi kau sedar cikit..xyah nk bangga diri sangat la..
banyak lagi yang nk kena improve...nk kena belajar...sem niw..kena tingkatkan pointer aku..bagi mak bapak aku bangga dengan aku..
buktikan dekat mereka..xsia-sia diorang hantar aku belajar....walaupon mahal..
hah!!..nk bgtw niw..tempat aku belajar niw..memang cekik darah student..ade jew yang nk kena bayar..
menyampah aku...

yang penting aku kena belajar rajin-rajin...dan capai ape yang aku target...dapatkan ape yang aku impikan..

SEMOGA BERJAYA!!!!....GOOD LUCK>>>>>

No comments :

Post a Comment

Komen la Sikit Kat sini

SEMUA YANG TERTULIS DI ATAS ADALAH HAK MILIK KEKAL CIK RUBY ATIA