Tuesday, January 25, 2011

dushhhhhhhh...

panggggggg.. nah..amik kau..kena lempang skali..padan muka...gewdik sgt..huhuhuhu..so k..so k..aku time..
skunk niw aku da de kt kuantan untuk teruskan study aku n mulakan sem baru dengan azam yang baru..walaupun hati xbape nak stabil..tapi..xpelah..hidup mesti diteruskan..xde maknenye aku nak sdih2 niw..buang air mata dan buang masa jew..orang dah xnak sudah la..watpe nk terhegeh-hegeh lagi..huhhhh..
susah gak kapel niw...hakhakhak..yang sebenarnya aku memang xleh nak terikat nga laki sangat..xtaw nape..nak cakap aku niw xberminat kat laki..aku kapel nga laki jgak...ok2..aku bukan lesbian ye..i'm straight...aish..apesal aku tulis niw berbelit-belit hah!!!

jap2..ingat balik...opss...lupe lak..jiwa ngah kacau lagi..that y la jadi cmni..






xley nk cite panjang lebar...skunk niw ngah xde mood..



daaaaaaaaaaaa............


hidup mesti diteruskan..
jangan jadi hamba cinta..


(sesiape yang xpuas hati bace blog aku..jangan bace n buka ok.)
xyah ngade-ngade nk jge tepi kain aku ok..aku xggu hidup korang pon..
so..biarkan aku nga hidup aku jew..

No comments :

Post a Comment

Komen la Sikit Kat sini

SEMUA YANG TERTULIS DI ATAS ADALAH HAK MILIK KEKAL CIK RUBY ATIA