Monday, January 3, 2011

aku hanyalah bintang..

malam yang indah
disinari cahaya bulan purnama..
dilimpahi kelipan bintang-bintang..
yang menerangi kegelapan malamku..
malam yang hitam dan kelam...
malam yang tidak bercahaya..
namun kini.

malam-malam ku sudah diterangi..
oleh cahaya cintamu..

kau umpama bulan..
dan 
aku hanyalah bintang...
kaulah raja..
raja cinta dihatiku..
mengertikah kamu..
bahawa aku amat menyayangimu..
ku amat menyintaimu..

kau umpama bulan..
dan aku hanyalah bintang.
yang akan sentiasa ada untuk menemanimu..
walaupun disaat itu..
kau sudah tidak mampu untuk bersinar lagi.

aku hanyalah bintang yang setia menemani...
susah dan senang..
pahit dan manis..
suka dan duka..

aku hanyalah bintang..
yang benar-benar menyintai bulan...
kerna itu..
aku tak akan..
pergi jauh dari sisimu..

No comments :

Post a Comment

Komen la Sikit Kat sini

SEMUA YANG TERTULIS DI ATAS ADALAH HAK MILIK KEKAL CIK RUBY ATIA