Friday, January 7, 2011

ADAKAH AKU PENYEBABNYA???

hanya kerna aku perempuan..
kau buat aku seperti badut yang tidak bernyawa..
kau anggap aku tidak bermakna..
kau biarkan aku dalam dilema..
kau tinggalkan diriku seperti tiada makna..
adakah aku penyebab segala-galanya??
akukah yang bersalah??

hanya kerna aku seorang perempuan..
kau mencurangiku seperti aku penghancur segala-galanya..
kau biarkan hidupku menghadapi segala-galanya..
tiadakah ada rasa cinta dalam dirimu terhadapku??

kerna aku seorang perempuan..
aku korbankan segala-galanya..
hanya kau yang sering ada dalam jiwa..
tapi kau musnahkan segala-galanya..
adakah aku tidak setia??
adakah aku yang membuat angkara??
hingga kau berpaling tadah..
hingga kau musnahkan segala-galanya..

aku kah yang bersalah atas segala-galanya??
tinggalkan aku jika kita tidak pernah bercinta..
biarkan aku menangis dalam ketawa...
agar kau sentiasa gembira..
agar aku tabah dan menjadi lebih dewasa..

4 comments :

  1. tenang ye =(
    moge2 sgla2nye kembali pulih..amiin

    ReplyDelete
  2. hye2..thnx ya kamo2 sudah sudi singgah and bace blog saye yg x seberape niw..continue 2 support me..:)

    ReplyDelete
  3. sabar ye,...xmo sedih sedih..orang lain sedih x pe...hihi

    ReplyDelete
  4. hehe..thnx ain atika..name nk same la..cm name i+adik i..ain atika..follow me...:)

    ReplyDelete

Komen la Sikit Kat sini

SEMUA YANG TERTULIS DI ATAS ADALAH HAK MILIK KEKAL CIK RUBY ATIA