Monday, January 10, 2011

CEDEYH COZ BREAK OFF WIF BF??

Urmm...agak hot jugak la etri niw..disebabkan sekarang niw musim orang tengah putus cinta..aku pon terdetik la dihati nk tulis pasal putus cinta..tak tau la kenapa perempuan asal clash jew nanges...asal clash jew nanges..tapi orang laki tak de pulak nak nanges-nanges niw..steady jew..ciap bole cari lain plak..hangin betol aku law laki macam niw..nampak sangat diorang tak sayang dan tak hargai ex-girlprend diorang..kecian la sape yang jadi girlprend kat jantan-jantan haprak camni..kahkahkahkah (aku pon same daaa)...terkena..


so.......kepada sesiapa yang baru jew clash dengan bf masing-masing... jangan cedey2 sayang..kite still lagi bole hidup tanpa bf..jangan biarkan lelaki menguasai hati kite..so skunk..jom kite tanam semangat bahawa kita bole hidup tanpa lelaki...cinta hanyalah sampingan dalam hidup kita..yang penting kite berjaya dan dapat miliki ape yang kita nak tanpa sedikit pon bantuan lelaki...mmg betol kadang2 kite sunyi tanpa kasih sayang..bukan xbole nak atasi..kesunyian tu kite bole atasi..ape gune ade kawan..so spend time dgn kawan2 bole hilangkan kesunyian tu walaupun hanya sementara..at least kite mencube..nk sentiasa bersemangat kenalah bace or tengok sumting yang bermotivasi contohnye..barang2 impian kita..jadikan bende 2 motivasi kite supaya kita sentiasa berusaha untuk berjaya...


mengapa kita perlu cedey sebab kehilangan mereka..sedangkan mereka xpernah pon nk pikir pasal hati dn perasaan perempuan..


kita perlu buktikan kepada lelaki bahawa perempuan bukan lagi insan yang lemah yang bole mereka permainkan..malah sebaliknya..


airmata perempuan adalah sesuatu yang berharga..jangan biarkan ia jatuh ke pipi kerna kesakitan yang dilakukan oleh lelaki..


(wah...wah..mane ntah aku dapat semangat macam niw..padahal aku pon same mase clash nga xbf dulu..ciap masuk hospital lagi..terok2..kahkahkahkah..mybe tahun baru niw aku kena tetapkan pendirian..teguhkan perasaan dan iman..agar aku tidak mudah untuk mengaku kalah..sentiasa berusaha untuk mencapai semua impian dan kehendak aku yang sebelum ni tidak tercapai..dan aku taknak biarkan hati aku leka dengan buaian kasih sayang lelaki yang xpasti sampai bila..tentang soal jodoh hanya berserah kepada Allah yang menentukannya..semiga apa yang aku impikan menjadi kenyataan..dan aku inginkan tahun 2011 yang penuh dengan kejayaan dan kebahagiaan yang aku cari..AMIN)

1 comment :

Komen la Sikit Kat sini

SEMUA YANG TERTULIS DI ATAS ADALAH HAK MILIK KEKAL CIK RUBY ATIA