Monday, June 27, 2011

oh UTM ku sayang!!


oh UTM ku sayang..
ku sangat-sangat la berbangga dapat menimba ilmu under kamoo..
walaupun ku terpaksa menumpang sebuah kolej...
kolej *********...
kolej yang tersangat la cekik darah..
huhuhuhu..
tett..tett..tett..
ku xsebut nama kolej pe ye...


ok!!..back 2 UTM ku sayang..
kenape la kamoo bagi cuti kat saye sekejap jew..
3 minggu??
huh!!!
nak buat ape??
menternak lemak boleh la..
kasi perut aku buncit...
berat badan naik mendadak..
lemak berkati-kati..
adoiyai..
lain kali bagi la cuti lame-lame..
macam dak2 degree..
3 bulan??
woo..tak aci betol la..
law bagi aku cuti 3 bulan tu..
boleh la menternak duit..
kasi beranak-pinak duit aku..
boleh jadi kaya..
boleh shopping banyak-banyak..
cehh!!..asyik pikir na shopping jew keje...
arhh...tak kesah la..
janji aku boleh keje..
cari duit..

dah..dah..!!
aku malas nak membebel banyak-banyak..
nanti len kali tade idea nak hupdate belog niw..
muahahahah

6.july.2011..
daftar sem 3..
haish..sekejap jew ase..
da sem 3 aku ye..
helow..baru sem 3 ye..>_<..
lagi 2 taun la aku kat kolej tu ye..
hurmm..
nasib la..


ok sampai cini saje la bebelan aku kali niw ye..
bye..bye..korunk..
muaahhhhh!!!

No comments :

Post a Comment

Komen la Sikit Kat sini

SEMUA YANG TERTULIS DI ATAS ADALAH HAK MILIK KEKAL CIK RUBY ATIA