Tuesday, June 28, 2011

izinkan aku menyepi dari hidupmu..

Bukan niatku untuk memaksa..
bukan niatku untuk mengejar sesuatu yang tak tahu milik siapa..
 bukan niatku untuk menyakiti hati sesiapa..
bukan kehendakku untuk jadi sebegini..

tapi..tapi..tapi..
kenangan semalam yang membuatkan aku jadi sebegitu..
kenangan yang menjadi pengalaman..
kenangan yang menyakitkan..
kenangan yang memaksaku untuk berhati-hati..

mengapaku harus membiarkan masa yang menentukan segalanya..
sedangkan ku boleh berusaha untuk mendapatkannya..
seandainya semua itu tak menjadi milikku..
aku puas..kerna..
sekurang-kurangnya aku berusaha untuk mendapatkannya..
aku ada kenangan manis bersamanya..
walaupun hanya sementara..
aku redha..

kerna itu..
izinkanlah aku menyepi dari hidupmu..


selamat tinggal sayang..
semoga kamu bahagia dengan hidupmu..

2 comments :

Komen la Sikit Kat sini

SEMUA YANG TERTULIS DI ATAS ADALAH HAK MILIK KEKAL CIK RUBY ATIA