Saturday, June 11, 2011

draft

assalamualaikum

uhuhu...hye korunk..setelah sekian lame aku menghilangkan diri akhirnya muncul juga dengan entry yang baru...cerita yang xseberapa la best la...hahahahaha

al-maklumlah..busy memanjang..mane sempat nak update belog niw..da macam rumah hantu belog aku niw..bersawang...berhabuk...

kalau orang bukak belog niw na gali-gali sape punyer belog niw..best kew x belog niw...ape kisah yang ade dalam belog niw...semua la pasal belog niw...muahahahaha...ape pasal aku asyik gune belog niw??(AGAIN)

aku kompem seratusduopuloh persen orang x nak bace..xberminat..alah..banyak la lagi...sebab pew???sebab belog aku niw.ntah pape...okeyh fine!!!niw aku sendiri yang mengaku okeyh..so korang xyah nak susah-susah kutuk belog aku...!!!!

eh..eh...ape yang aku mengarut ni...lain tajuk entri..lain yang aku bebel...

okeyh..okeyh...moh cini kite dengar cite yang tak seberapa niw...

aku sebenarnya bukannya xupdate langsung belog aku niw...tapi...tapi...




setiap kali aku ngadap lappy niw..tulis punyer tulis ape yang aku nak tulis...tetibe jew ade la mende yang nak potong line aku...suruh buat tu la.buat ni la...so.aku ape lagi..save jew la bebelan yang aku tulis dalam DRAFT ...dah bertimbun-timbun...aku nak post pon..mende tu da x up 2 date lagi...kecian post-post aku 2..nanti la...kalau aku senang-senang...curik mase tetengah malam bute...ngadap lappy semata-mata nak edit post and update belog tiri aku niw..muahahahahha...amek ko.belog tiri..




xpelah..redho jew la...



dah la korunk...aku dah penat mebebel..so skunk niw...aku nak pi sambung buat keje yang tersangkut tu..


bye-bye korunk...MUAHHHHH!!!!!

2 comments :

Komen la Sikit Kat sini

SEMUA YANG TERTULIS DI ATAS ADALAH HAK MILIK KEKAL CIK RUBY ATIA