Sunday, June 19, 2011

IN LOVE

assalamualaikum..

today aku nak share dengan korunk..soal hati dan perasaan...

(bagi lelaki la)

kalau korunk tengok awek comel+cun=ape pandangan korunk yang pertama??

mesti tanye..awek niw dah ade balak kew belum??nak try la...dapat no fon pon jadi la..hehehehe

(bagi perempuan plak)

tengok guys yang encem+body macam orang bina badan=kompem cair...

ape ciri -ciri jejaka idaman korunk???

mesti nak yang perfect semuanya kan??

perlu kew??!!

*KACAK..TAMPAN..HENSEM
bagi aku..tu semua xpenting..aku perlukan seorang lelaki yang kacak..tampan..encem..sume tu tak menjamin kebahagiaan..ade jew orang cerai berai event dah dapat hubby encem..ade yang kena bermadu lagi...aish..xnak la aku..simpang malaikatempatpulohempat..sumpah aku xnak..

*KAYA..
kaya plak adalah 1 bonus..kalau korang dapat hubby yang kaya..fuhh..memang beruntung la..tapi..mama aku cakap..." duit bole cari,kite xbole harapkan duit orang untuk hidup..pandai-pandai la cari sendiri..berdikari..at least..kalau ditakdirkan kite bercerai..kita dah ade duit sendiri..keje sendiri..xde la merempat."so..aku tak perlukan seorang lelaki yang kaya untuk menjadi teman hidupku..law dapat yang kaya??macam yang aku cakap tadi la..tu adalah satu bonus bagi aku...terime jew la..

dan banyak lagi la..

bagi aku pula...

aku cume angankan lelaki yang bole membimbing aku...yang boleh melindungi aku...yang boleh menyayangi aku...dan selebihnye...yang lebih tu aku xleyh cite..bak kata SITI NURHALIZA..BIARLAH RAHSIA 




korang mesti nak kenal sape yang dah curi hati aku skunk niw...


orangnye xdela encem sangat..p cukup sweet dimata aku...






JEJAKA JAMBU
DIMILIKI OLEH CIK RUBY ATIA
lelaki kesayanganku...<3

hanya lelaki yang simple...tapi cukup bermakna buatku...
lelaki yang membuatkan hatiku gembira...
lelaki yang buat aku tersenyum..
lelaki yang sentiasa ade disampingku...

 <3 I FALL IN LOVE WITH U <3

No comments :

Post a Comment

Komen la Sikit Kat sini

SEMUA YANG TERTULIS DI ATAS ADALAH HAK MILIK KEKAL CIK RUBY ATIA