Monday, June 13, 2011

menikmati keindahan matahari naik...

hye..hye.korunk...ari niw aku malas nak cakap banyak...

just nak kongsi dengan korang tentang keindahan dunia ciaptaan ILAHI...

niw picture matahari naik yang aku tengok kat TELUK CEMPEDAK....TC..

enjoy this picture...leave ur comment if this pic is interesting..

chantek kowt...

gambar curi...tp tetap chantek..

muka xmandi..muhahahahah

i luv this pic so much...

kredit by mr.monolog singa malaya


okeyh..tu semua pic2 yang aku amek...original taw...no edit2...aku xsempat lagi nak edit pic niw...

for ur guys information...this pic taken by handfone aku..sony ericsson w595...xperlu guna kamero mahal-mahal...kamera handfon pon jadi la...



bye..bye..korunk....




bangga kerana diciptakan untuk menghuni dunia yang indah ini....

No comments :

Post a Comment

Komen la Sikit Kat sini

SEMUA YANG TERTULIS DI ATAS ADALAH HAK MILIK KEKAL CIK RUBY ATIA