Tuesday, April 19, 2011

ribut taufan sudah berakhir..

assalamualaikum..


alhamdulillah...akhirnya ribut taufan dan tsunami sudah berakhir...

(muahahahaha..)

sebenaunye..bukan ribut taufan dan tsunami kat jepun yg dah berakhir..tp tsunami kt blog aku niw jew...dah berbulan -bulan aku xbelai..xpeluk2..xborak2 ngan blog aku niw..bukan hape..umur da semakin meningkat..so keje pom makin bertimbun...(padahal keje xbyk sgt..cume..M.A.L.A.S)...kuang3x..tau ape itu maksud MA.L.A.S???(SAPE TAU ANGKAT KAKI)..

okeyh2..sambung balik..walaupun blog niw xbape nk chantek..tp xpe..aku xkesah pon..janji xde la cm dilanda tsunami cm kt jepun..huhuhu..da..aku da zde idea nk tulis ape lg kt entry niw..yg penting..BLOG AKU DAH XDILANDA TSUNAMI LG..muahahaha

No comments :

Post a Comment

Komen la Sikit Kat sini

SEMUA YANG TERTULIS DI ATAS ADALAH HAK MILIK KEKAL CIK RUBY ATIA