Wednesday, September 4, 2013


Dear hubby..

Dah lebih 2 tahun usia perkenalan kita...dari seorang kawan biasa..kekasih..dan sekarang kita dah jadi suami isteri yang sah.. Zara Aisyah bukti cinta kita.. semua ni berlaku dengan pantas..baru sekejap i rasa kita kenal..sekarang kita dah ada anak bersama..terlalu banyak suka duka kita bersama..kenangan yang tak dapat dibeli dengan duit..semua tu sangat bermakna dalam hidup i..

sepanjang usia perkahwinan kita..i mengaku.. i banyak sangat menangis..i menangis sebab i dah terlalu banyak menyusahkan u sekeluarga.. i menangis sebab i takut kehilangan u.. i menangis bila i rasa u dah ada penganti diri i..i menangis bila i rasa i bakal ditinggalkan.. i menangis sebab i terlalu sayangkan u.. u mungkin dah bosan tengok i asyik menangis je.. ketahui la.. setiap kenangan manis kita bersama sangat bermakna bagi i.. andai suatu hari nanti kita dah tak bersama..i berharap u akan lebih bahagia..bahagia tanpa i disisi u.. terima kasih atas semua yang u dah bagi pada i..terima kasih sebab u dah bagi i zuriat yang tak pernah i terfikir yang i mampu dapatkannya..

walaupun i xmampu nak lahirkan zuriat tu secara normal..i bersyukur..Tuhan bagi i hadiah yang tak ternilai..andai i kehilangan u sekalipun..i masih lagi mampu terus bertahan dengan adanya anak.. Zara Aisyah..nama yang indah..mirip muka u..wajah kesayangan i..

Dear hubby..
i mintak maaf atas semua yang berlaku..i mintak maaf sebab dah banyak menyusahkan u.. bukan niat i nak menyusahkan u..tapi i tak mampu nak lakukan semua tu sorang diri..hubby..i mintak maaf sebab sepanjang tempoh perkahwinan kita..i tak mampu jadi isteri yang terbaik untuk u..i tak mampu penuhi kemahuan u.. 
i mintak maaf seandainya i banyak lukakan hati u..

sepanjang tempoh perkenalan kita..xpenah ada lelaki lain dalam hidup i kecuali u.. u yang sentiasa ada dalam ingatan i..tapi seandainya u dah ada penganti diri i..i mohon..doakan lah semoga baby zara cepat membesar..kerna hanya dia yang boleh jadi penganti diri u..tak ada yang lain..

bagi i hanya u lelaki pertama dan terakhir dalam hidup i.. i berharap agar ia kekal selamanya..tapi i cuma mampu berharap...Tuhan yang menentukan segalanya..

i menangis tiap kali pandang wajah u..sebab i terpikir mybe itu kali terakhir i dapat tengok u..
i akan sentiasa rindukan senyuman u..belaian u..pelukan u.. sesungguh tika dan saat ini..hati i sangat lemah..i berusaha untuk terus kuat demi zara..i need ur support.. i need ur hug..i need ur smile..

i love u so much hubby..


with love:
Ruby Atia

ur wife..

1 comment :

  1. be strong my bloved kazen... i dun know what hppen in ur marriage but i always doa 4 u.. hope u & zahir kekal hngga hjung nyawa... aminnn

    ReplyDelete

Komen la Sikit Kat sini

SEMUA YANG TERTULIS DI ATAS ADALAH HAK MILIK KEKAL CIK RUBY ATIA